Tuesday, February 19, 2013

Testimoni sendiri keberkesanan Shaklee Collagen Powder (SCP)

Assalamualaikum,

Hari ni saya nak berkongsi testimoni saya sendiri kali pertama menggunakan Shaklee Collagen Powder.

Apa yang ditunjukkan adalah hasil penggunaan 7 sachet Shaklee Collagen Powder selama 2 minggu. Saya ni kadang-kadang terlupa nak bancuh SCP sebelum tidur. Tu yang jadi sampai 2 minggu tu.

Untuk makluman 1 kota SCP mengandungi 15 sachet. Kiranya saya hanya menghabiskan setengah kotak pun kulit muka dah lebih gebu, lebih cerah dan blackheads hilang terus dan jeragat lebih pudar.

Suka diingatkan, hasil kajian klinikal Shaklee, Shaklee Collagen Powder mampu memberi kesan terbaik dengan penggunaan selama 8 minggu dengan pengambilan setiap hari.

Lagi gambar testimoni pengguna SCP!


Beminat nak tahu lebih lanjut berkenaan SCP ? Boleh teruskan bacaan anda di link berikut:
Shaklee Collagen Powder Terbukti Berkesan!
Bagaimana Memilih Collagen Terbaik 



Untuk mendapatkan PROPOSAL PRODUK Shaklee bersesuaian bajet anda, boleh hubungi saya melalui: email foxnike@gmail.com SMS/WhatsApp ke 0123252171 Facebook id : Marsyithah Khidzir

No comments:

Post a Comment