Friday, February 14, 2020

Pertahanan Imun Badan (Imune Protection Set)

4 sebab mengapa anda perlu topup 4 nutrient immune booster ni.
.
Untuk kanak kanak disarankan kunyah 1-3 biji chewable vita C. Bagi dewasa pula telan jer SR vitaC 2-6 biji sehari untuk TAMBAHKAN sekawan immune sel yang oosem dalam badan especially yang rajin tak sudah bersin setiap pagi tuh.
.
Pastu telan 2 biji Garlic complex, untuk TINGKATKAN AKTIVITI immune sel supaya LEBIH LAJU laju lagi kawan kawan sel untuk tangkap bakteria yang dah masuk dalam badan tuh dengan cepat. 
.
Sebab tak nak sakit berlarutan cecepat koyakan juga sepaket Nutriferon. Ini kerana Nutriferon akan tambahkan lagi banyak dan lebih laju lagi immune sel kita untuk jaga dan hapuskan penceroboh dalam badan. So kita lebih cepatt recover gitu. 
.
Biasanya badan kita akan rasa lenguh lenguh bila sakit. Maklum la semua immune sel dah penat dan lemah berlawan dengan sang bakteria. 
.
Namun, dengan 1 biji Carotomax dapat bantu dan baiki semula semua immune sel yang dah letih berperang dengan bakteria tuh agar kekal bertenaga semula. Yeayyy. 
.
Dapat bayangkan tak??
.
Okay, dah tahu what to do? Pilih lah untuk sihat yea. Agak-agak nak beli untuk diri sendiri dan orang tersayang boleh wassap/peEm kami jer
.
«0123252171 »
«0123252171 »
«0123252171 »
.
.
#boosterimun #jomsihat #inspirasisihat #shakleePresint11 #shakleePresint9 #shakleePresint2 #shakleePresint3 #HayneemLegacy #ShakleePutrajaya

No comments:

Post a Comment