Wednesday, July 4, 2012

Kekal bertanaga berpuasa di bulan Ramadhan

Lagi beberapa hari Ramadhan akan menjelang. Selain persediaan rohani, kita juga perlu bersedia dari segi fizikal. Kesihatan dan kecergasa tubuh badan amat diperlukan bagi memberi kita peluang untuk melakukan ibadat di sepanjang Ramadhan nanti.

Untuk Ramadhan kali ini, apa kata anda mencuba beberapa produk Shaklee yang pasti akan mampu memberikan kepuasan kepada anda dan memastikan anda sentiasa sihat dan bertenaga. :-D

SET TRIPLE GEM


Gabungan ketiga-tiga ini mampu memberikan anda tenaga sepanjang berpuasa di siang hari dan berinbadat pada malamnya pada bulan Ramadhan nanti.  

ESP: membekalkan tenaga, menyuburkan kesihatan kulit, rambut dan kuku. Penting untuk kanak kanak, ibu menyusukan anak dan mereka yang sedang pulih dari sakit.

Meal Shake : Merupakan makanan segera rendah lemak dan rendah glycemic. Mengandungi 19 mineral dan vitamin tambahan. Sesuai sebagai makanan tambahan untuk kanak kanak.

Performance Drink : menyediakan tenaga karbohidrat bagi tubuh. Mengekalkan imbangan cecair tubuh dan elektrolit bagi mengelakkan penyahidratan. Sesuai diminum sebelum, semasa dan selepas bersukan atau aktiviti fizikal lain.




Untuk mendapatkan PROPOSAL PRODUK Shaklee bersesuaian bajet anda, boleh hubungi saya melalui: email foxnike@gmail.com SMS ke 012-3252171 Facebook id : Marsyithah Khidzir

No comments:

Post a Comment