Saturday, May 15, 2010

1989


Gambar ni dicilok dari fesbuk ex-classmate (En. Wan Wira). Gambar ni diambil pada tahun 1989. Masa tu akubaru Standard 1 di SRK Tengku Indera Petra, Wakaf Mek Zainab,KB. Kebanyakan  bebudak sini aku masih boleh ingat rupa mereka, tapi nama2 mereka aku memang dah lupa disebabkan aku hanya bersekolah kat skolah tu sampa std 2 je. Utk std 3, aku pindah ke skolah yg lebih dekat ngan umah aku sbb Aboh Tok aku akan bersara dari tugasnya sebagai guru besar di sekolah berkenaan.

Sekeping gambar ni rasanya masih lagi ada dalam simpanan di celah2 buku di bilik ku. harap tidak dimakan anai2 laa...

Gambar ni nampak sangat klasik sebab student pompuannye masih mengenakan pinafore over white shirt.Nampaknye gambar ni dah berumur  22 tahun. Gila ah lama. Bucu gambar ni pun dah carik kena kerik (gigit) ko tikus. Terima kasih En W ira sbb upload gambar ni.

Kalau korang tarer,cuba cari aku dlm pict berkenaan. :D

No comments:

Post a Comment