Tuesday, October 28, 2014

Testimoni Kawal Gula dalam darah dengan Shaklee

Suka saya berkongsi kebaikan produk Shaklee ke atas ahli keluarga saya sendiri. Anak mana yang tidak lega bila mama sendiri whatsApp kat anaknya bagitau bacaan gula dalam darah turun selepas mengamalkan Shaklee.



30 Jun 2014 : Bacaan gula 9.2
2 Julai 2014 : Bacaan gula 5.4
Mama saya gembira dan lebih sihat, doktor pun puas hati.
WhatsApp 012-3252171 untuk maklumat lanjut.
Tak boleh nak bayang rasa gembira bila dapat tahu produk yang selama ni orang duk cemuh kata MLM, mahal, Yahudi ker hapa tu...mampu memberi lebih kesihatan kepada mama tersayang.

Masa ni bila fikir-fikir balik, alangkah bagusnya jika masa arwah Abah ada dulu duk sakit-sakit, saya mampu berikan kebaikan Shaklee kepada dia. Apa pun ajal di tangan Tuhan, siapa kita untuk menghalang.

Sementara masih punyai Ibu, saya harap saya mempu memberikan kebaikan kebaikan Mama saya.

Allah... posting sentimental pulak petang-petang dingin ni. Kat luar hujan renyai-renyai. Al-Fatihah kepada Abah tersayang...


Hubungi saya segera :
Fb : Marsyithah Khidzir
Email : foxnike@gmail.com
SMS/WhatsApp/Telegram : 012-3252171

No comments:

Post a Comment