Tuesday, May 6, 2014

Walau hujan ribut...

Assalamualaikum.. bersiaran dari Opis.

Dah seminggu kembali dari bertugas outstation. Alhamdulillah... walaupun saya tiada untuk menguruskan COD sekitar Putrajaya, En Suami sudi membantu apabila diperlukan.

Terima kasih kepada customer yang berurusan dengan suami saya. Maaf juga dipinta kerana Puan terkonfius jalan sekitar kejiranan saya. Yelah kan... nombor jalan yang banyak, lorong kelihatan sama dan kena pulak hari yang hujan lebat.

Walaubagaimana pun, urusan COD berjaya dilaksanakan keesokan harinya. Terima kasih kerana sabar dan tak putus usaha mencari kediaman saya. Next time jangan serik nak order dengan saya ye. Dah tahu rumah, senang lah nanti nak datang.

Sepanjang Mei 2014, Shaklee mengadakan promosi Buy 6 Free 1 MealShakes. Semalam baru buka stock promosi saya berserta 2 canister ESP. Sebenar dah 2 hari terima stock, tapi semalam baru sempat buka. Sementara anak-anak En. Suami dah bawak naik ke bilik, apa lagi..  cam biasa susun buat tower. hehehe...

 Nah! MealShakes ready untuk COD dan POS. Tak yah glabah takde barang lagi. Ni dah bertingkek-tingkek duk ada.

Hubungi saya segera :
Fb : Marsyithah Khidzir
Email : foxnike@gmail.com
SMS/WhatsApp/Telegram : 012-3252171

No comments:

Post a Comment