Wednesday, March 27, 2013

Siapa Duta Produk Shaklee ?

Ramai cakap, produk A bagus sebab ada artis join.. produk B bagus sebab selebriti ni promote, produk Z bagus sebab marketing plan dia ramai orang masuk.

Haaa.... ya betul, tidak dinafikan banyak produk berjenama dan MLM yang melantik atau memberi sponser kepada selebriti untuk endorse dan menjadi duta produk mereka dan seterusnya menarik lebih ramai pelanggan dan ahli baru untuk mendaftar.

Tetapi kenapa Shaklee tiada duta produk ? Tiada artis nak endorse di papan-papan iklan dan akhbar ? Jawapannya adalah... Produk yang bagus tidak memerlukan duta selebriti atau papan iklan besar besaran. Cukuplah sekadar wakil jualan atau Shaklee Independent Distributor (SID) sendiri yang menjadi model produk dan success stories. Macam mana nak layak jadi model Shaklee ?

Jawapannya : Harus menggunakan sendiri produk Shaklee. Dah guna, dah suka, dah Jatuh hati... Barulah layak menjadi model/duta produk Shaklee. Orang cakap, Tak Kenal Maka Tak Cinta. Bila dah cinta, apa saja berkenaan produk Shaklee kita faham dan boleh jawab.

Ya..! itulah kelebihan duta produk Shaklee. Mengamalkan Shaklee dengan ilmu. Bukan main ikut-ikutan aje.

Berikut adalah gambar duta-duta Shaklee. Dari anak dara sampai ibu beranak kecil. Semuanya bertenaga dan berkarisma. Ada yang baru nak mencuba, dan ada juga Masters di kalangan kami. Semuanya bagaikan satu keluarga. Satu Keluarga Duta Shaklee!!

Kami bagaikan keluarga

Sharing Session dari Leaders
Sharing Session yang amat santai


Kami Duta produk Shaklee
Gambar Kredit kepada Mamafaiz.com

Perasan tak, kebanyakkan (atau rata-rata) duta produk Shaklee adalah golongan wanita dan ibu-ibu. Ini kerana di Malaysia, golongan inilah yang setiap hari sentiasa berfikir ke arah kebajikan dan kesihatan keluarga. Dari situ mereka mencuba produk Shaklee dan setelah jatuh cinta, mereka dengan rela hati menjadi duta produk di samping mampu menjana pendapatan tambahan keluarga. WAH...HEBAT!!

ANDA JUGA MAMPU UNTUK MENDAJI DUTA SHAKLEE. PILIHAN DI TANGAN ANDA


Untuk mendapatkan PROPOSAL PRODUK Shaklee bersesuaian bajet anda, boleh hubungi saya melalui: email foxnike@gmail.com SMS/WhatsApp ke 0123252171 Facebook id : Marsyithah Khidzir

No comments:

Post a Comment