Saturday, October 24, 2009

Kenapa saya tak upade blog setiap hari


Perlu ke saya post blog setiap hari. Perluker saya post blog semata-mata nak cerita pasal saya baru beli itu, saya baru shopping kat sinun ? Jawapannye... TIDAK.

Saya post blog ikut mood. Kalau ada mood tapi takde crite, saya tepeklah gambar2. A simple picture boleh cerita banyak story.
Setakat ni saya dah rasa macam malas nak post blog. Lagi pun kalau ada sesiapa (ada ke?) yang nak sgt baca blog saya, boleh belek2 cerita-cerita lama saya kat belakang-belakang tu. Atau kalau rajin lagi, boleh try tengok kat 2 lagi blog lama saya. Saya dah berblog sejak 2003 kalau tak silap, so kira agak banyak jugaklah cerita2 karut yg boleh dibaca. So jangan bising la kalau saya dah lama tak update blog.

Tujuan daya create blog hanyalah sebagai tempat untuk saya luahkan ape2 aje yg ada dlm kepala otak atau ape yang terbuku di hati aje(ni kes makan hati laa..). Saya tak suka post blog setiap hari. Sebabnya setiap hari, rutin saya sama je, pegi keje balik keje, jaga anak. So tak perlu lah saya nak cerita benda yang sama setiap hari. Saya hanya akan post blog bila ada sesuatu kisah atau issue yang saya rasa saya nak share dgn other ppl aje. Tapi bukan nak share ape yang saya beli masa shopping pagi tadi (haa.. dah start mengarut dah...).

Dulu2 ada gak niat nak buat aktiviti tulis blog ni macam tulis diari tetiap hari. Tapi pada pendapat saya diari hanyalah untuk tatapan personal sahaja. So saya rasa baik tak payah. Takkan nak cerita semua benda kat orang kan ?

No comments:

Post a Comment