Wednesday, June 3, 2009

Teringin nak bersukan balik

Aku rasa macam nak mula bersukan balik. Tapi apa sukan yg bleh aku join ? Kena plak masa terluang yang agak minima, & anak yang masih kecil. Hurm......

Futsal ? ..... tadak team yg nak amek aku sbb aku kaki bangku
Swimming? .... badan tak cantik nak ber'swim' suite & tambah perutku yang tak berapa kempis
Berbasikal ? .... tadak beskal. (boleh dibeli)
Jogging ? ... bila nak jogging? nak jogging kat mana? ..... sukar nak kluar ke taman2 awam kalau tak berteman suami tercinta. Sangat susah nak ajak Sayang gi taman2 awam
Main congkak ? .... bahaya!! takut Tasneem eat biji guli. Tambahan, takde mengeluarkan peluh
Taekwondo ? .... dah tak kuasa nak join kelab. Uniform lama pun ntah mana aku campak.

hmm... nampaknya satu2nya cara aku bleh ber'eksersaiz' adalah dengan jalan2 round shopping kat hypermarket sambil beli barang dapur je laa...

Tunggulah Tasneem umur 3 tahun ker... maybe dah bleh mula join sukan secara berjadual. Munkin i'll take up swimming again. Kasi asah skill kuak kupu-kupu. haha..

1 comment:

  1. You are currently spoilt for choice Polo Shirts On Sale with the selection of current star names to get put on the back of the polo ralph lauren, with such playres as Maldini, Toni, Di Rossi, Iaquinta, Pirlo, and Canavarro to name just a

    few cheappolos. And three are othre rising stars who might take your fancy burbrery polos, like Rossi, Balotelli, Pazzini and Aquilani. Ralph Lauren Polo Shirts are all going to be names that

    you’ll hear a lot more Burbrery Polo Shirts of in the future I’m sure.

    ReplyDelete