Monday, December 21, 2015

Business online saya

Semakin ramai yang merungut masalah kewangan sekarang ni.
Ramai dah mula fikir-fikir nak cuba berniaga. Tapi most of us akan rasa down bila fikir masalah modal pulak.
Ni saya nak share cara business online saya.
Saya ada 3 business online. Tapi 1st yang saya fokus adalh Shaklee. Dah 3 tahun buat Shaklee. Biasalah ada naik dan turun. Tapi at least setiap bulan ada extra cash dari business Shaklee ni.
Ketiga tiga business saya tak perlu banyak modal. Hanya yuran (bagi shaklee) seumur hidup saja.
Perkara pertama yang perlu kita buat adalah guna sendiri dulu produk yang akan kita nak jual. Bila dah feel dan rasa kelebihan produk baru ada semangat nak jual.
Sambil guna kita promote kat rakan rakan, kat fb, kat IG, blog...
Orang akan bertanya dan akan mula order.
Once customer confirm payment, saya akan proses order customer secara online. So kat sini tiada keperluan untuk kita simpan stock banyak kat rumah. Cuma kena rajin promote je.
Ada faham ? Kalau tak faham, dialu alukan kontek saya personally untuk sebarang pertanyaan.
Oh.. bagi yang minat business shaklee,  online coaching akan diberikan khas untuk mereka yang betul betul berminat.
WhatsApp 0123252171 #Marsyithah #ShakleePutrajaya #shakleeMalaysia #sayaBusinessShaklee
Online Business paling simple. Modal kurang RM100. Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment