Saturday, May 9, 2015

Program Shaklee YES Program Khas Untuk Usahawan Muda mencapai pendapatan 4-5 Angka

Buat pertama kalinya dalam sejarah Shaklee Malaysia, pihak syarikat telah melancarkan YES Program. Apa itu YES ? : YOUNG ENTREPRENEUR SYSTEM. 
Kenapa YOUNG ? Bukan khas untuk orang muda saja ya (tapi saya sangat galakkan golongan muda join program ni, lagi awal lagi baik), tapi bermaksud ahli baru yang masih muda dalam business Shaklee. Dengan YES, Shaklee akan memberi peluang kepada lebih ramai usahawan muda untuk mendapat pendapatan lebih lumayan walaupun masih baru.
Melalui sistem YES, ahli baru yang mendaftar antara Mei hingga Oktober 2015 akan dibimbing melalui satu sistem yang lengkap dan tersusun. Bagi mereka yang berjaya melengkapkan program YES ini, peluang mereka untuk mencapai pendapatan lumayan dalam masa 13 bulan amat cerah. Tidak mustahil mampu meraih pendapatan 5 angka selepas 13 bulan dengan syarat perlu FOLLOW dan DUPLICATE setiap panduan yang diberikan.
Tiada paksaan untuk ahli baru follow program YES ni, tapi alang-alang peluang dah tersedia, apa kata usaha sikit dan FOLLOW saja. 
Program YES hanya untuk mereka yang BARU MENDAFTAR bermula MEI hingga OKTOBER SAHAJA. So saya rasa agak cemburu dengan peluang yang korang akan dapat. Tapi cemburu bukan cara negatif, saya tetap akan guide ahli baru yang betul-betul nak berjaya dalam program ni. Takde masalah. Guide dan support sentiasa ada secara online dan jika perlu, kita boleh arrange online coaching personal atau secara group untuk bimbingan yang lebih fokus.
Program YES menawarkan 5 insentif hebat untuk semua peserta yang mendaftar antara Mei 2015 hingga Oktober 2015:
  1. PERCUMA 1 botol Vita-Lea Shaklee. Sempena 100 tahun usia Vita-Lea (dicipta pada 1915)
  2. 4 Set Pakej YES dengan DISKAUN 5% setiap satu set.
  3. HADIAH TUNAI BERGANDA (10%-50%) dari pihak Shaklee selama 13 bulan. Di sini sebagai contoh, anda berjaya mendapat RM1000 untuk bonus asas, Shaklee akan reward extra 50% dari bonus asas. Jadi total bonus anda RM1500.
  4. New Enrollment Matching Bonus (10-100%). Network expand.
  5. Hadiah Tunai RM10K bagi mereka yang berjaya melengkapkan program YES 13 bulan.

Haaa….gempak kan program YES yang ditawarkan oleh Shaklee kali ini. Rugi sangat siapa yang tak ambil peluang. Macam saya cakapkan sebelum ini, untuk mencapai impian perlu ada sistem yang lengkap. Sama juga dengan pembelajaran, contoh nak masuk universiti pun kene ambil SPM, itulah dinamakan sistem.
Dalam Shaklee, untuk mencapai YES sistem dan pendidikan amat dititikberatkan. Barulan boleh jadi SID yang PRO. Dua perkara yang shaklee tekan kan adalah YES Network Skill dan YES Product Knowledge. yang ini saya akan ceritakan lebih lanjut kepada mereka yang berminat.
Jangan ketinggalan dan pastikan anda mendaftar dengan kumpulan yang terbaik dah sistem sokongan yang kuat. Boleh baca disini dengan lebih lanjut ==> Kenapa Anda Perlu Menjadi Ahli Shaklee
Sehingga berjumpa lagi dan selamat berhujung minggu.
Hubungi saya segera :
Fb : Marsyithah Khidzir
Email : foxnike@gmail.com
SMS/WhatsApp/Telegram : 012-3252171

No comments:

Post a Comment