Sunday, November 2, 2014

Omegaguard bagus untuk anak-anak asthma

Assalamualaikum...
Setiap kali anak-anak deman atau hidung melelh, mula timbul risau di hati. Takut selsema melarat teruk menjadi asthma. Anak sukar bernafas, cepat penat dan yang paling tak tahan, rasa sedih bila anak sendiri meraung menangis tak nak neb di klinik/hospital. Sedih tengok anak menangis minta dilepaskan, tapi kalau tak neb, macam mana nak cepat lega ?

Bagi OmegaGuard untuk anak yang selalu batuk-batuk, selsema dan asthma. Terutama yg jenis selalu sangat neb. Cuba dulu 1 botol. Ada 90 biji. Tahan la 3 bulan utk 1 anak.

In sya Allah, pasti ada improvement.


Saya sendiri asthma n alergik macam macam. 
Anak saya juga pernah neb. Sedih sangat....

Setelah saya mencuba Omegaguard untuk anak-anak saya, hati rasa sedikit lega.

Skarang lebih banyak improvement. Walau demam atau selsema, cepat pulih and at least kahak tak masuk hingga ke paru paru.

Mak ayah... tolonglah anak anda ya. 
Bulan ni sepanjang November 2014 OmegaGuard promosi. Dah murah dah kalau nak cuba sebotol.

Hubungi saya segera :
Fb : Marsyithah Khidzir
Email : foxnike@gmail.com
SMS/WhatsApp/Telegram : 012-3252171

No comments:

Post a Comment