Sunday, May 18, 2014

Pertanyaan Jadual Makan Shaklee

Data pelawat di blog saya menunjukkan ramai yang singgah di blog untuk mendapatkan maklumat jadual atau panduan pengambilan Shaklee.

Untuk makluman, kebanyakan Shaklee Distributor hanya memberikan maklumat lengkap panduan pengambilan produk Shaklee hanya kepada pelanggan mereka sahaja. So jika anda bukan pelanggan mereka, jangan terkejut jika pertanyaan anda berkenaan jadual dan cara makan tidak akan dilayan.

TAPI.... masih ada yang masih bermurah hati berkongsi secara percuma walaupun anda bukan pelanggan mereka. Itu termasuklah saya. Pertanyaan yang general berkenaan produk masih boleh dibuat pada bila-bila masa. Anda hanya perlu contact nombor di bawah.

Tapi perlu diingat, keutamaan masih diberikan kepada pelanggan saya dulu. Bila ada masa dan berkesempatan dan saya tengah senang hati, baru saya reply pertanyaan dari pelanggan SID lain. hehehe..... ala biasa la tu kan.

Korang jangan terasa hati plak. No worries.. stakat ni semua pertanyaan produk Shaklee saya masih layan je, tak kira dari pelanggan saya atau tidak. Kenapa saya masih layan ? Sebab saya suka berkongsi, dan saya kalau boleh tak mahu pengguna Shaklee ambil produk Shaklee tanpa panduan pemakanan dan jadual yang betul. Ye lah kan... kalau salah makan, kang tak berkesan... customer upset. Up status kutuk produk Shaklee di FB. Sape yang susah nanti. Sekor kerbau bawak lumpur, sekandang terpalit sama. Begitulah saya, saya kalau boleh tak mahu la hanya sebab segelintir SID yang tak bagi jadual, pelanggan xpuas hati sbb makan produk tak berkesan, habis semua SID Shaklee kena tempias. Betul tak ?

Hubungi saya segera : Fb : Marsyithah Khidzir Email : foxnike@gmail.com SMS/WhatsApp/Telegram : 012-3252171

No comments:

Post a Comment