Monday, June 17, 2013

Saya adalah pengedar SAH Shaklee di kawasan Putrajaya


Assalamualaikum Semua,

PENGUMUMAN
Saya adalah pengedar SAH Shaklee di kawasan Putrajaya dan kawasan-kawasan berdekatan dengannya:
Cyberjaya
Bangi
UPM
Kajang 
Shah Alam dan Sekitar Lembah Klang (Hujung Minggu Sahaja)
Selain itu, penghantaran secara Pos dan GDex juga boleh diuruskan bagi semua lokasi (Malaysia dan Luar Negara) 


Sesiapa yang berminat dengan produk Shaklee boleh contact saya di:
 
No tel : 012-3252171

atau 


atau


Nak email boleh, nak WhatsApp boleh... nak mesej FB pun boleh. Saya akan terus reply once dapat notifcation.
 
Takmau order tapi nak harga best ?
Boleh lah berkunjung ke mana-mana cawangan Shaklee berhampiran anda dan gunakan No. ID saya (ID : 868985).
 
Konsultasi percuma juga diberikan bagi mereka yang membeli produk Shaklee menggunakan ID saya. Tapi kena bagitau tarikh belian dan apa yang anda beli dulu supaya senang saya bagi khidmat nasihat dan jadual exclusive yang bersesuaian dengan anda.


Untuk mendapatkan PROPOSAL PRODUK Shaklee bersesuaian bajet anda, boleh hubungi saya melalui: email foxnike@gmail.com SMS/WhatsApp ke 0123252171 Facebook id : Marsyithah Khidzir

No comments:

Post a Comment