Monday, April 22, 2013

Testimoni sendiri : Bertenaga, Kurang Lapar, & Kurang Snack dengan Shaklee

Hampir 1 bulan saya meninggalkan sarapan dengan Shaklee. Saya tidak mengambil ESP, Vitalea dan B Complex. Hari ini, saya telah memulakan kembali rutin sarapan saya dengan segelas ESP, Vitalea dan B Complex.

Perbezaan yang sangat ketara dapat dirasai...

Tanpa Shaklee di awal pagi :
  • Kurang tenaga di awal pagi. Mengantuk, slow, dan lapar
  • Memerlukan sarapan pagi seawal jam 8.30 pagi.
  • Minum pagi dengan snack pada jam 10++ pagi.
  • Makan tengahari ada seawal jam 11 pagi.
  • Kerap mengambil snack sepanjang di pejabat (jajan, kacang, kuih muih) walaupun selepas hidangan berat.

Hari ini dengan Shaklee:
  • Segelas bancuhan ESP, Vitalea dan B Complex seawal jam 7am.
  • Bertenaga sehingga ke tengahari.
  • Lupa mengambil sarapan (maaf, ini jangan diamalkan selalu ye)
  • Rasa lapar tapi keinginan untuk mendapatkan makanan berkurangan. Membuatkan saya hanya mengambil hidangan nasi (hidangan tengahari) pada jam 3 petang.
  • Kurang mengambil snack (harini hanya snack kerepek pisang sahaja). 
  • Keinginan ke arah sesuatu makanan (craving) berkurang.

Apa yang dinyatakan ini adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri. Mungkin ianya akan berbeza dangan individu yang berlainan.

Bagi rakan-rakan yang berminat untuk mendapatkan produk Shaklee, boleh lah menghubungi saya seperti maklumat berikut:
Fb: Marsyithah Khidzir
Email :foxnike@gmail.com
Sms/whatsApp: 0123252171

No comments:

Post a Comment