Wednesday, February 6, 2013

Peluang Perniagaan Dengan Shaklee

 Assalamualaikum,

" Selamat datang ke dunia Shaklee - di mana Falsafah, Produk dan Rancangan Perniagaan kami bersatu bagi mewujudkan Peluang Shaklee.

Pelan Jualan Shaklee merupakan satu program yang unik dari segi kewangan, ganjaran insentif, perkembangan jualan serta kepimpinan. Ia membantu rangkaian perniagaan dalam mewujudkan sebuah organisasi yang kukuh.
Dalam keadaan ekonomi yang mencabar, Shaklee sekali lagi menawarkan cara-cara menambahkan kewangan dan gaya hidup yang memuaskan." -- Petikan dari http://www.shaklee.com.my/bm/opportunity.asp 

Alhamdulillah, sejak saya menyertai Shaklee, dari bonus hanya RM70++ pada bulan pertama, kini selepas 6 bulan bersama Shaklee saya mampu berbangga kerana selain mendapat pendapatan sampingan yang sangat membantu dalam keperluan kewangan harian, saya juga dapat menjalinkan ukhwah bersama-sama rakan-rakan seperjuangan Shaklee.

KENAPA SAYA MEMILIH PELUANG PERNIAGAAN SHAKLEE ?
Shaklee adalah sebuah syarikat yang stabil sejak 1959 dan telah lebih 50 tahun di pasaran.
Sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk mesra alam dan kesihatan yang baik.  
Shaklee merupakan pengeluar dan pengedar ulung nutrisi, penjagaan peribadi, penjagaan rumah dan produk rawatan udara termasuk 45 paten di seluruh dunia.

PRODUK BERKUALITI
Apabila anda memilih produk Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara – ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI. Shaklee telah melaburkan lebih daripada USD250 juta dalam pembangunan produk yang lengkap, penyelidikan dan percubaan-percubaan klinikal.Setiap tahun lebih kurang 83,000 ujian makmal dan kualiti dijalankan ke atas produk nutrisi dan bahan-bahannya sahaja.Produk-produk Shaklee merupakan hasil satu proses mendalam bagi kajian saintifik dan penilaian penyedlidikan pihak ketiga dan juga kajian klinikal bebas oleh kumpulan Pakar Sains Kesihatan. Shaklee juga merujuk kepada Lembaga Penasihat Saintifik, satu kumpulan kebangsaan yang merupakan ahli sains yang diiktiraf oleh peneraju dalam Institusi akademi dan perubatan.

PELAN JUALAN MENARIK
Dengan menyertai Shaklee, anda berpeluang menikmasi skim bonus tanpa limit dari Shaklee, berpeluang mengikuti lawatan antarabangsa dan domestik ditaja sepenuhnya oleh Shaklee dan berpeluang mendapat pengiktirafan (berserta trophy & tunai) dari Shaklee.

Selain itu, anda juga berpeluang untuk menjadi CEO kepada peniagaan anda sendiri dan membina empayar perniagaan anda secara sacara full time atau part time. Alhamdulillah, sehingga kini, sudah ramai menikmati hasil dari empayar perniagaan masing masing. 
Dan anda jangan terkejut jika anda dapati kebanyakkan mereka yang telah berjaya adalah wanita dan suri rumah yang mana telah sanggup meninggalkan kerjaya professional masing masing setelah berjaya mencapai target perniagaan dalam Shaklee.


KEISTIMEWAAN BERSAMA SHAKLEE

JARINGAN UKHWAH BERSAMA JUTAWAN
Dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee dan dengan serius ingin memulakan perniagaan (fulltime atau part-time), anda layak bernaung di bawah kepimpinan Master, Leader, coordinator dan supervisor yang berkualiti dan cemerlang. Anda akan diserapkan ke dalam group khas Jutawan Shaklee dan mendapat bimbingan terperinci tentang produk dan kaedah jualan yang terbaik fokus kepasa jualan online di internet.
Kelas-kelas bimbingan disediakan 24 jam melalui intenet (FB, website & WhatsApp) untuk membolehkan anda mendapat rujukan dan bimbingan walau dimana anda berada.
Bagi yang ingin mendapatkan bimbingan face to face, kelas-kelas juga boleh di atur seluruh Malaysia mengikut permintaan setiap kawasan /negeri. 

  • TIADA KEGIATAN HEAD HUNTING 
  • TIADA KELAS MINGGUAN/BULANAN 
  • PEMASARAN BOLEH DILAKUKAN DI INTERNET 
  • TIADA PAKSAAN UNTUK ANDA MENCAPAI TARGET - business anda, anda sendiri yang tentukan target. 
  • TIDAK MEMERLUKAN MODAL YANG BESAR. HANYA DENGAN YURAN KEAHLIAN RM75.00 (termasuk kos penghantaran memberkit) SEUMUR HIDUP ANDA MAMPU UNTUK MEMULAKAN PERNIAGAAN DAN MEMBINA EMPAYAR ANDA SENDIRI.

So apa tunggu lagi. Makin lama tunggu, anda makin ketinggalan. Jom capai impian anda untuk mendapatkan financial freedom, bersara lebih awal dan memberi anda lebih masa untuk bersama keluarga disamping menjalankan perniagaan dari rumah atau di mana sahaja.

Email saya foxnike@gmail.com atau SMS/WhatsApp saya di nombor 012-3252171 untuk sebarang pertanyaan.


Untuk mendapatkan PROPOSAL PRODUK Shaklee bersesuaian bajet anda, boleh hubungi saya melalui: email foxnike@gmail.com SMS/WhatsApp ke 0123252171 Facebook id : Marsyithah Khidzir

2 comments:

  1. hye sis mcm mna nk jadi ahli shaklee??apa yg harus di perlukan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi..
      untuk menjadi ahli Shaklee, hanya perlukan yuran pendaftaran sebanyak RM65 (+10 caj penghantaran memberkit). Dan sedikit maklumat peribadi untuk isi borang permohonan. Borang permohonan saya akan sediakan.
      Boleh sms atau WhatsApp saya di 0123252171 untuk maklumat lanjut.

      Delete