Wednesday, February 6, 2013

Hantu Omega Guard

Setelah sekian lama selepas 3 bulan akhirnya habis sudah sebotol Omega Guard. Wah..lama betul sebotol bertahan walaupun 2 orang makan. Kebanyakkannya dimakan dek Kakak Tasneem. Pantang betul ibu buka peti ais, sibuk je dia nak mengendeng botol Omega Guard.

Semalam dah dihabiskan tablet terakhir yang tinggal dalam botol. Dah makan tu, siap pesan "Ibu, nanti belikan lagi ye vitamin ni kat ofis ibu ye..." (ofis = branch Shaklee). Macam tau tau aje bulan ni bulan promosi Omega Guard. hehehe....

Untuk menyerikan posting kali ni, saya letak gambar Kakak Tasneem dengan Omega Guard kegemarannya.
Bagi rakan-rakan yang berminat untuk mendapatkan Omega Guard, sempena bulan promosi ni, saya menawarkan harga istimewa TWiN PACK bagi belian 2 botol Omega Guard. Sangat berbaloi-baloi dan jimat! Hubungi saya jika berminat.

Selain belian TWiN PACK, rakan-rakan masih boleh juga mendapatkan 1 botol Omega Guard pada harga istimewa dan lebih murah berbanding harga Retail Price. Cepat-cepat contact saya sebelum habis Februari kalau nak ye....

Untuk mendapatkan PROPOSAL PRODUK Shaklee bersesuaian bajet anda, boleh hubungi saya melalui: email foxnike@gmail.com SMS/WhatsApp ke 012-6030800 / 0123252171 Facebook id : Marsyithah Khidzir

No comments:

Post a Comment