Tuesday, January 29, 2013

7 Bulan pertama bergelar Shaklee Independent Distributor

Alhamdulillah, sudah 7 bulan aku berbusiness. Dari jadi ahli hanya untuk jimat setiap bulan, kini aku dah mula jual-jual secara part time. Tak sangka boleh tahan selama ini. Harap bertahan lebih lama lagi untuk membantu bersama suami menyara keluarga.

Bermula dengan bpnus RM70++ sahaja, kini dah naik la sikit. lepas jugak la yuran taska anak bulan-bulan. In Sya Allah akan ditingkatkan lagi coming soon.

Sejak join Shaklee, macam-macam ilmu saya dapat. Ilmu pemakanan, tips diet dan kesihatan, ilmu untuk rohani dan yang paling best dapat kawan-kawan yang sangat supportive (untuk business atau masalah general). Setiap awal bulan kami akan support dan cheer each other untuk naikkan semangat. Dan di akhir bulan teruskan support each other bila hampir hari closing. Dan semuanya kami berinteraksi secara online saja, dimana-mana dan bila-bila masa. Seronok!

Last December 2012, dengan bantuan rakan, saya bergerak 1 tapak ke atas dengan gelaran Supervisor. Dapatlah sedikit insentive dari Shaklee sebagai motivasi untuk terus berjaya. Alhamdulillah... Rasa sayang jugak nak cash kan cheque tu. Mau aje nak frame sebagai kenangan. Tapi kalau tak cash kan, dah expired rugi plak. hehehe...



Masih jauh lagi perjalanan nak mencapai impian. Impian untuk memberikan keselesaan hidup kepada keluarga tersayang. Harap segalanya dipermudahkan.

ps: kepada sesiap yang berminat untuk berbusiness Shaklee jugak, boleh je email kepada saya foxnike@gmail.com .  Shaklee adalah MLM tapi ia tidak berkonsepkan headhunting dan tiada modal ratus-ratus atau ribu ribu. Cukuplah hanya yuran keahlian seumur hidup RM75 sahaja. Yang pasti, produk Shaklee adalah antara yang terbaik pernah saya jumpa dan saya yakini.


2 comments: