Thursday, May 26, 2011

Telemarketer Citibank 03-23331100 / 03-23831100 rude / kurang ajar / annoying / menjengkelkan .

0323331100 / 0323831100

ok. Bosan dengan telemarketer Citibank.

Dah orang taknak ambil loan utk overlap kad kredit, dah lah. Janganlah memaksa-maksa. Asyik duk tanya why taknak..why taknak.. why taknak. Tak paham bahasa melayu kah ? Sepposed kamu dapat kerja kat malaysia ni pun kena at least lulus BM SPM kan ? Tak boleh paham ker ? Sukatilah aku taknak duit loan atas sebab ape? Aku tau lah apa aku nak atau taknak.

Boleh kata setiap hari korang call. Aku cuba ignore korang. Kenkadang 3 kali sehari duk call. Aku nak cuci berak anak pun tak senang.



Ini amoi tak reti bahasa ker? Last month kan dia dah call aku ? Aku cakap elok2 aku tak berminat. Bulan ni call lagi banyak2 kali selama sebulan. Tadi aku dah hilang sabar, jawab ler call dia. Lagi mau paksa aku ambik loan dari Citibank. Ape kejadah aku nak ambik laon tu kalau hanya menambahkan interest bank  yang terpaksa aku bayar. Korang tak payah lah nak mintak time aku untuk explain pasal plan loan ker hapa. Skarang ni aku tak berminat. Kalau aku perlu duit, pandai-pandailah aku cari kalau perlukan sangat loan bank. Janganlah paksa-paksa orang stuju ambik loan atas offer telefon je.

kang kalau aku maki carut2 kang, ko jugak yang malu sbb Citibank rekod semua perbualan.

Bila aku cakap taknak, ko putuskan aje tanpa cakap Thank you ker hapa. F***ing rude la amoi !! Ko tau tak. Kalau aku yg rude kat ko aku rasa takpe pasal ko yg menganggu ketenteraman aku. Ni aku cakap elok2 taknak, ko lak rude. Kepala ***** dia !!

Kan aku dah marah ni !

(aku harap artikel ini dijumpai bila others google nanti , biar padan muka korang telemarketer citibank )

11 comments:

  1. yes... Annoying saja.... Keep calling non-stop even im oversea. I got msg they calling 10++ times when my phone was turning off.... Crazy!

    ReplyDelete
  2. I got the same thing. 2-3 time daily caling offering citibank product. When i decline keep asking why not? Kita plak kena explain, eh duit aku sukati aku la. Tapi nama pun callcentre, kalau cerdik2 tade la diorg kerja sana kan..

    I dont have this prob with CIMB. Might just migrate, the citibank persona is not worth my peace of mind.

    ReplyDelete
  3. Thx..br dpt kol dr 2 no nih..xjd nk angkt

    ReplyDelete
  4. setuju!!!! ni pun baru terima call diaorg yang kali ke berapa puluh ntah....

    ReplyDelete
  5. Seb baik i google terjumpa artikel ni...btw mmg x biasa pun angkt call dr no x dikenali...annoying je..

    ReplyDelete
  6. ya, very annoying, i received calls almost every month, just called Citibank hotline and asked them to indicate "No Telemarketer" on your account.

    ReplyDelete
  7. Just blacklist je nombor tu.

    ReplyDelete
  8. betul betul, i got it today...jilaka.

    ReplyDelete
  9. Had a bad day all because of these stup calls. Best part is there is no one on the other line when i pick up the call and then terus putus after less than 30sec...macam line hantu je. I waited and got their next call pastu i scolded the telemarketer sampai puas hahahaha..Guys, next time when ur in bad mood u just wait je citibank to call u!

    ReplyDelete
  10. Aku pon dapat call ni. Ekonomi merosot bisnes susah nak cari untung sbb tu la dorang cari pelanggan tuk buat loan dgn bank dorang. Klau kita accept loan, periuk nasi dorang penuh. Yg mati kena hisap darah kita org

    ReplyDelete