Wednesday, May 5, 2010

Keadilan layanan untuk anak-anak

Since sekarang ramai kawan2 yang pegnen. Terfikir jugak bila Allah takdirkan aku pegnen lagi.

Tak tau nak kata apa. Yang pasti kesyukuran perlu diucapkan kepada Nya.

Tapi kalau boleh, harap2 penambahan penduduk tidak terjadi dalam masa terdekat sebab tak sanggup tengok Tasneem mcm tak dapat cukup perhatian nanti. Even ada Tasneem sorang pun Ibu dia ada jugak kenkadang berperasaan emo & ada tertinggi suara kat Tasneem, sikap tak sabar..etc..( mintak dijauhkan. Nauzubillah...)

Bila baca artikel pasal Middle Child Syndrome.. lagi lah aku jadik risau nak tambah penduduk lagi. Haish.... (korang gugel je lah. malas nak tepek sini)

Tapi aku yakin, Allah tu maha adil. Mana2 anak yang dilahirkan ada rezeki & keperibadian masing2. Also aku harap kalaulah dikurniakan rezeki sorang lagi dalam masa yang tidak dijangkakan ni, sebolehnya aku nak layan sepertimana aku layan anak pertama juga.

PS: aku pun anak kedua jugak. Yup, gambar abang masa kecik lagi banyak dari aku. even adik2 aku pun takde banyak koleksi gambar masa kecik.

No comments:

Post a Comment