Thursday, April 8, 2010

Ader aku kesah?

Lapar gila skang. Tapi badan memang dah tahap atromen lampu mreh berkelip. Selsema dah seminggu. Ilang kejap, pastu datang balik pagi esoknya. Konklusinya aku tak larat nak bawak keter keluar beli lunch. Tambahan plak arini kubawa sang kenari. Manual. Tak larat nak tekan clutch gear. (bukan merungut, aku syg kenari ku. more than persona).

Tak tergamak plak nak pesan kawan lain yg kuar utk belikan tapau. Tanak ganggu aktiviti derang.

Tasi rasa nak pesan jer Nandos Delivery. Tapi tak sampai ati sbb min order rm25. walhal aku sorang je yg makan. Baik duit tu wat beli barang anak.

Konklusinya tghari ni aku tak dapek nak lunch walaupun sekrang ni aku memang lapar gila2. fyi: pagi ni sarapan tau fu fa smalam aje.

other ppl will say...: Ader aku kesah ?

No comments:

Post a Comment