Monday, November 30, 2009

Attitude pekerja gomen. Dari kaca mata pekerja gomen jugak

Dear PTD di BPH, JPM. Hari ini, 1 December 2009, Staff anda enggan angkat tepon. Saya telah di put on-hold for hampir 15 minit & finally kena cut off.

When called again, terus mesin jawab katanya masuk time lunch, so takde orang available untuk jawab tepon. Tapi jam baru kul 12.10 tghari.

Saya sangat kecewa dengan attitude kamu semua.

Ni la penyebab public duk kata staff gomen SEMUA PEMALAS. Tapi saya pun gomen gak. Camano tu ?

P/s: smalam (30 Nov 09)  saya called BPH spanjang hari pun takde orang angkat jugak. Adoyaii..

 



_________________________________________________

Pas lunch, saya call lagi BPH. Call disambut oleh sorang staff pompuan & kemudian disuruh plak call en xxxx untuk terus tanyer dairek.

Setelah borak beberapa saat, en xxxx membenarkan saya amek kunci umah petang ini. En xxxx telah meminta maap kerana tepon sebelum ini tiada jawapan kerana pada hari ini BPH kekurangan staff.

Oklah... at least kunci umah den dah boleh pi amek hari ni jugak.

1 comment:

  1. xadil ko dpt kunci dlu...
    mau kene hamun kt bph sok...

    ReplyDelete