Wednesday, May 20, 2009

Short update

Last two weeks, for the 1st time, aku masak nasi ayam sendiri. Wahaha... giler sedap seh... bertambah-tambah aku makan. Best siot... (puji diri sendiri)

Nih gambar nasi ayam yang sempat diambik sebelum dibedal.

Smalam genap umur Tasneem 5 Bulan. So amek halfday gi kinik untuk injection yang tertangguh.

Tadi sebelum balik, bos 'baru' panggil nak kenal. hehe... alhamdulillah... akhirnya bertukar unit jugak aku. nanti taklah kena travel jauh lagi. Tak perlu lagi lah bangun 4.30 pagi ulang alik KL. Fuh lega... so skarang, aku just perlu tunggu memo arahan aje. Harap2 mula kerja tempat baru bulan depan. Dah takde mood dah nak keje kat sini. Hehehe....

Hmm.. tapi takleh hepi sangat gak.. kot nanti environment kat sana lagi haru. huhu... kena sedia hadapi cabaran nih. Lagipun kat sana dengarnya tak cukup staff. so agaknya akan banyaklah tugas yang akan diberikan nanti. Tak macam kat sini yang most of the time aku rilek je spanjang hari.

Next week aku balik kuantan. Ada kenduri sbelah keluarga sayang. Pastu the next week plak, jalan-jalan ke Pulau Pinang. Abah & mama pun turun penang gak. Nak gi tengok progress projek kat sana plak. Sure letih arr nanti... hehe...

Huhu.. seperti biasa, posting kat blog takkan lengkap tanpa gambar Cinta Hati Tasneem...

Tasneem & Mouse...

No comments:

Post a Comment