Sunday, February 15, 2009

Minggu akhir cuti

To those yang beriya-iya konon2 tak sabar nak tengok my doter. Aku dah extend cuti one more week (meaning this week laaa). So pas cuti nieh, kalau ade sesape nak datang jalan umah, nak tengok Tasneem, nanti akan diconsider later sebab nak kena set with my weekend planning. no more add hock "ehem... we just dropping by". hahaha...

patut pagi nieh, Tasneem dah nak kene gi nursery. tapi ku tak sampai hati nak hantar Tasneem gi sana. And later, bila aku dah masuk kijer balik, aku akan missed her smile bila Tasneem baru bangun tido stiap pagi. Yup, Tasneem memang suka senyum bila baru bangun tido. Macam time subuh tadi pun, aku kacau dia tido utk salin pampers pun sempat lagi dia senyum & main2 ngan aku & sempat gak tonyoh2 muka babah dia kat sebelah yg tgh nyenyak tido (ngantuk la tu sebab bersengkang mata tgk bola tadi.. hehe )

Tasneem tonyoh muka babah


Tasneem lagik !!

huahuahua... Yesss.. i'm obsessed with my doter. Jgn muntah k... :-D

No comments:

Post a Comment