Monday, July 30, 2007

keje sampai pagi

Sunday, 29 July 07. Hari yg gilo!!

930pm, tgh rilek lepak2 tgk Smallville, bos tepon, at first mls nak angkat (aper ke hei nye mlm2 ahad ni tepon, takleh tunggu esok ko?), tp angkat gak. GILO..!! Aku dikehendaki berada & bertugas di shah alam kul 12tghmlm nanti. huhuhu... hampeh..(nyesal angkat tepon). Atas dasar kesian kat kawan, aku stuju g sana, ngan syarat somebody have to pick me up at home (konon aku duk sg buloh...hoping that i dont have to go since sg buloh is such a terpencil area). tp ader gak yg sanggup dtg jemput.

kul 1130, my ride dah sedia menungggu dpn my aprtments' guard house. sian lak aku tgk kwn aku ni, so, aku amek aleh jd driver while he munched on his McD 1/4pounder.

Tgh2 drive, syg sms, tanyer tgh wat ape.. huhu.. terpakasa bgtau dia that i'm on my way to shah alam, kerja (aku susah nak ckp tipu). That's the 1st time syg marah... cedih sgt2. marah sbb xbgtau dia awal2 that i have to work tgh2 mlm bute.

Mulakan keje kul 1am. Stiap 2jam syg sms. ok.. i admit that i was wrong for not telling syg awal2, tapi kalau bleh takmo syg risau. stiap sms dia mmg ader bunyik mcm risau.. tp nak wat camana, dah terlewat dah... keje je lah sampai pagi... :(

kul 730am, monday, syg sms lagik, tanyerkan "keje lagi ke?". huhu... yup, still keje lagi, tp dah nak abes dah. kul 9 (kot), semua wrap-up. kat luar ujan renyai2, shejuuukkkk.....derang ajak minum dulu sblm balik.

kul 1030 gerak balik umah masing2. muka sekor2 dah mcm org tak betul, jalan lak jem gile. spanjang jalan aku tido dlm kete. kul 11 (kot), aku sampai umah. penat bdn tuhan saje yg tahu, raser mcm br lps triathlon. sampai ajer umah, trus pengsan & secara rasmi aku memulakan office hour aku kat umah dgn tido sampai ptg.

No comments:

Post a Comment